عحیبه...!این نحوه کنار اومدنم با قضیه برام عجیبه!مثلن تو خواب هم واقعیت رو میبینم!یعنی مغزم حتا اجازه رویاپردازی به خودش نمیده...!عجیبه... نیست؟!// ولی هنوز یادمه اون گرمای توی خواب رو... هنوز گرماشو رو انگشتهام حس میکنم...// احساس pathetic بودن کردم یه لحظه!// Come on! I'm stronger than this!!!// ازین لبخند گندهها میزنم! ازینا که باعث میشن چشمام برق بزنن! من خوبم!!! /D:// fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineeeeee... d =))))) who gets it? :)...
ما را در سایت who gets it? :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 7:03